SKADEANMÄLAN

 

HÄR ANMÄLER DU SKADA TILL SKADESERVICE

ANMÄLA SKADA

Börja med att anmäla vad som hänt här på webben.

Vi kommer sedan att kontakta dig inom tre arbetsdagar

Behöver du prata med oss angående en skada ringer du på

Vår handläggare är på plats dagtid vardagar, övrig tid kommer ni till vår jour.

Tfn 90 220

AKUTA SKADOR

Har ni en akutskada kontakta föreningens jour (oftast sitter anslag i trapphus). Vid brand eller fara för personskada ring 112.

Om din förening ansluten till vår jour kan ni ringa dygnet runt vid akut skada (t.ex utströmmande vatten).

Tfn 90 220

VANLIGASTE SKADEHÄNDELSERNA
VID AKUTA ÄRENDEN RING OSS ALLTID PÅ 90 220

HAR NI RÅKAT UT FÖR EN

VATTENSKADA?

Här anmäler du om du har fått eller upptäckt en vattenskada

i din lägenhet.

HAR NI HAFT

INBROTT?

Här anmäler du om du upptäcker att det har skett inbrott i fastigheten.

Om du har haft inbrott i lägenheten tänk på att den behöver polisanmälas samt att du behöver göra en anmälan till din hemförsäkring.

HAR EN BRAND

INTRÄFFAT?

Här anmäler du om du har haft en brand i din lägenhet eller om du indirekt har drabbats av en brand.

HAR FÅTT PROBLEM MED SKADEDJUR?

Får du problem med skadedjur eller ohyra kan du anmäla det direkt till oss.

SÅ HÄR FUNGERAR VÅR SKADESERVICE

DU ANMÄLER

På webben kan du göra din anmälan när som helst på dygnet. Anmälan verifieras med BankID

VI BEKRÄFTAR

När vi startat handläggningen av ditt ärende skickar vi ut ärendenummer samt länk till ditt ärende

ALLTID TILLGÅNG

Allt som rör skadan som beslut, dokument etc. har du alltid tillgång till i ärendet.